Pz.IV
10 марта 2010 года, 18:35
|
|
|
|
10 марта 2010 года, 18:44
Я и агрегат такой впервые вижу,эксперементальный наверное.
|
|
|
|
10 марта 2010 года, 20:04
Это с электроприводом?
|
|
|
|
10 марта 2010 года, 20:05
с электро трансмисией
|
|
|
|
10 марта 2010 года, 20:17
А нет, гидротрансмиссия оказывается!
In late 1943, Zahnradfabrik Augsburg equipped normal (turretless) Panzerkampfwagen IV Ausf G/H with newly developed hydraulic steering system. Thoma (non-liquid) oil drive transmission was installed and drive sprocket was replaced with the new one. The power train consisted of twin oil pumps driven by Maybach HL 120 TRM engine. In order to accommodate all the changes, entire engine deck and rear was modified. In mid 1944, this prototype was fitted with modified hydraulically operated turret. Tests were carried on but were never concluded and for testing purposes the only prototype was send to Russia and served with the Waffen SS unit. At the end of the war, this vehicle was captured by the US Army and was sent to United States for further examination. Tests were never concluded and this vehicle is still at Aberdeen U.S Army Proving Grounds in Maryland. |
|
|
|
10 марта 2010 года, 20:19
|
|||
|
|
10 марта 2010 года, 20:22
Вот тут продается этот конверсионный набор:
|
|
|
|
11 марта 2010 года, 3:26
спасибо
|
|
|
|
12 мая 2010 года, 12:29
этот танк изобрели, чтобы непослушных гитлер(й)югенцефф пугать
"вот,мол, будеш сыбя плохо вести, такой приедет и заберет тыбя" гыгыгы |
|
|
|
12 мая 2010 года, 15:31
|
|
|
|
17 мая 2010 года, 11:16
я реализовать мысль в словах не смог((
|
||||
|
|
|||
Читают тему (гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0)