cześć wszystkim
Zacząłem model na początku 2016 roku. Wiem, że to warsztat i to, co zrobię, będzie praktycznie monologiem, ale nie wiedziałem, gdzie ci to pokazać. Spędziłem dużo czasu nad modelem i myślę, że jestem dopiero w połowie. Może ktoś będzie zainteresowany tym, co zrobiłem do tej pory, taka ciekawość bo wujek Google nie znalazł żadnego dobrego związku z konstrukcją tego modelu. Oczywiście od czasu do czasu będę zamieszczał zdjęcia. Próbowałem wybrać najciekawsze bukiety i wiele z nich wyszło. Na rynku są dwa komplety "Anigranda" - żywica i kopia modelu bojowego "Vaku" z żywicą z absolutnie identycznymi błędami. Moim zdaniem używali Anigranda jako kopyt.
Najważniejsze modyfikacje:
Zbyt wybrzuszenie i słaba widoczność z przodu
Okna w niewłaściwych miejscach io nieregularnym kształcie
Nieprawidłowe ustawienie skrzydła, zbyt daleko do przodu
Niewłaściwy kąt klina skrzydła, nieregularne kształty i rozmiary
Korekta przekroju kadłuba
Korekta skrzydła
Niewłaściwy kształt pylonów i silników
Źle umiejscowione wsporniki podwozia
· Słabo ukształtowany stabilizator pionowy
· Brak kokpitu
· Brak przedziału ładunkowego
Model ma pełne oświetlenie (z separacją kolorów świateł)
Ponadto wszystko trzeba dopasować i wyregulować we właściwym miejscu, ale to już jest podobne do C-17.
Musiałem wybrać kilka zgromadzeń dotyczących planów, które praktycznie nie istnieją i jakie są złe. Nawet sam Boeing wypuścił niektóre rysunki z błędami. Plany skalowania, które posłużyły do wymiarowania, jak na ironię znalazłem w Modelarz od 1999 roku, resztę zdjęć.
C-17 - linia nr 0006 z 315A, którą model buduje codziennie, ma siedzibę w Charleston w Południowej Karolinie. Samolot brał udział w latach 1995-1996 we wspólnych wysiłkach operacji, związanej z wprowadzeniem międzynarodowych sił zbrojnych do byłej Jugosławii. W trakcie tej operacji 12 samolotów zostało przetransportowanych do bazy Ren-Men w Niemczech, skąd wykonywały loty z zaopatrzeniem wojskowym i humanitarnym. C-17 wykonał 1025 lotów w ciągu 60 dni z zawodnością 97,8%. Latem 1998 roku samolot nr 0006 został nazwany Duchem Berlina (duch Berlina) dla upamiętnienia 50. rocznicy operacji znanej jako Berlin Air Transport przez ówczesnego prezydenta Billa Clintona. Co ciekawe, w 1998 roku przewiózł słynnego orka KEIKO, bohatera filmu „Uwolnij orka”. Operacja polegała na sprowadzić zwierzę ze Stanów Zjednoczonych na Islandię i uwolnić tam orka do Oceanu Atlantyckiego. Oprócz KEIKO ładunek składał się z dużego zbiornika wypełnionego wodą. C-17 został wybrany ze względu na możliwość lądowania z ładunkiem o masie 32 ton na pasie startowym o długości poniżej 1300 metrów.
wszystkiego najlepszego
Zacząłem model na początku 2016 roku. Wiem, że to warsztat i to, co zrobię, będzie praktycznie monologiem, ale nie wiedziałem, gdzie ci to pokazać. Spędziłem dużo czasu nad modelem i myślę, że jestem dopiero w połowie. Może ktoś będzie zainteresowany tym, co zrobiłem do tej pory, taka ciekawość bo wujek Google nie znalazł żadnego dobrego związku z konstrukcją tego modelu. Oczywiście od czasu do czasu będę zamieszczał zdjęcia. Próbowałem wybrać najciekawsze bukiety i wiele z nich wyszło. Na rynku są dwa komplety "Anigranda" - żywica i kopia modelu bojowego "Vaku" z żywicą z absolutnie identycznymi błędami. Moim zdaniem używali Anigranda jako kopyt.
Najważniejsze modyfikacje:
Zbyt wybrzuszenie i słaba widoczność z przodu
Okna w niewłaściwych miejscach io nieregularnym kształcie
Nieprawidłowe ustawienie skrzydła, zbyt daleko do przodu
Niewłaściwy kąt klina skrzydła, nieregularne kształty i rozmiary
Korekta przekroju kadłuba
Korekta skrzydła
Niewłaściwy kształt pylonów i silników
Źle umiejscowione wsporniki podwozia
· Słabo ukształtowany stabilizator pionowy
· Brak kokpitu
· Brak przedziału ładunkowego
Model ma pełne oświetlenie (z separacją kolorów świateł)
Ponadto wszystko trzeba dopasować i wyregulować we właściwym miejscu, ale to już jest podobne do C-17.
Musiałem wybrać kilka zgromadzeń dotyczących planów, które praktycznie nie istnieją i jakie są złe. Nawet sam Boeing wypuścił niektóre rysunki z błędami. Plany skalowania, które posłużyły do wymiarowania, jak na ironię znalazłem w Modelarz od 1999 roku, resztę zdjęć.
C-17 - linia nr 0006 z 315A, którą model buduje codziennie, ma siedzibę w Charleston w Południowej Karolinie. Samolot brał udział w latach 1995-1996 we wspólnych wysiłkach operacji, związanej z wprowadzeniem międzynarodowych sił zbrojnych do byłej Jugosławii. W trakcie tej operacji 12 samolotów zostało przetransportowanych do bazy Ren-Men w Niemczech, skąd wykonywały loty z zaopatrzeniem wojskowym i humanitarnym. C-17 wykonał 1025 lotów w ciągu 60 dni z zawodnością 97,8%. Latem 1998 roku samolot nr 0006 został nazwany Duchem Berlina (duch Berlina) dla upamiętnienia 50. rocznicy operacji znanej jako Berlin Air Transport przez ówczesnego prezydenta Billa Clintona. Co ciekawe, w 1998 roku przewiózł słynnego orka KEIKO, bohatera filmu „Uwolnij orka”. Operacja polegała na sprowadzić zwierzę ze Stanów Zjednoczonych na Islandię i uwolnić tam orka do Oceanu Atlantyckiego. Oprócz KEIKO ładunek składał się z dużego zbiornika wypełnionego wodą. C-17 został wybrany ze względu na możliwość lądowania z ładunkiem o masie 32 ton na pasie startowym o długości poniżej 1300 metrów.
wszystkiego najlepszego